נועם קוריס משרד עורכי דין ומגשרים טל'-077-7060058

יום ראשון, 12 במרץ 2023

כתב אישום נגד תושב באר שבע שהטריד מינית קטינות בטלפון

  פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד אלירן צור (28) מבאר שבע לאחר שהטריד מינית תשע קטינות באמצעות הטלפון.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אירה ויימן קריקון עולה כי צור נהג להצטרף לקבוצות ווטסאפ שונות, בהן היו חברות גם קטינות. באמצעות שימוש במידע שקיבל באותן הקבוצות נהג צור להתקשר לקטינות (בנות 10 – 14) ולהטריד אותן מינית, זאת למרות שהביעו את התנגדותן.

כך לדוגמא באחד מהמקרים התקשר צור לקטינה כבת 14 ביקש ממנה "לנעול את החדר, לשכב על הבטן, לעצום עיניים, להניח את הידיים על הבטן, לדבר בלחש" ולהיות "קשובה ונחמדה". בין היתר במהלך השיחה אמר לקטינה "את מושכת אותי, אני רוצה לחבק אותך. אני רוצה להרגיש אותך". למרות התנגדות הקטינה ותוך שהיא מציינת בפניו ש"אין לה כוח לשטויות האלה" וכי הוא "אדם הזוי", המשיך צור להטריד את הקטינה תוך שהוא אומר לה בן היתר: "אני רוצה לעשות לך נעים. ... אני רוצה שתורידי את היד שלך למטה... ". הקטינה לא עשתה דבר ובהמשך ניתקה את השיחה.

במקרה אחר יצר צור קשר עם קטינה כבת 12, שבמקרה ישבה ליד אמה, אשר ענתה לטלפון של הקטינה ושוחחה עם צור תוך שהיא מתחזה לבתה הקטינה. צור הציג כנער בן 16, "עם עיניים כחולות ושיער לצד" ואמר לה שהוא יגיד לה מילים ש"יעשו לה טוב בגוף ובמחשבות שלה" וביקש "לא לקטוע אותו ולדבר בלחש". במהלך השיחה שאלה אמה של הקטינה אם הוא יודע שהיא קטינה, אך המשיב השיב כי "גם הוא צעיר" וביקש ממנה להמשיך להקשיב לו. בהמשך השיחה ציינה האם בפני צור "לא, תקשיב זה לא בסדר אני קטנה ממש, אני ממש קטנה אני בחיים לא התקשרו אליי ככה". חרף זאת ביקש צור "לא לקטוע אותו, לעשות את מה שהוא אומר, לא לצעוק ולדבר בלחש", בעוד צור סבור שהוא משוחח עם הקטינה הוא ביקש ממנה בין היתר "שהיד שלה תהיה למטה...".

בשלב מסוים בתחילת השיחה, הזעיקו הוריה של הקטינה את השוטרים ולאחר שהגיעו ובהתאם לאישורם ניתקה האם את השיחה. במהלך הלילה הנאשם התקשר מספר פעמים נוספות לטלפון של הקטינה, אך לא נענה. בבוקר למחרת התקשר צור שוב וטען בפני האם שענתה לו כי כלל "לא התכוון לפנות אליה".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד ויימן קריקון כי: "המשיב תר אחר קטינות דרך הרשתות החברתיות והטריד אותן מינית באובססיביות ובצורה בוטה תוך התעלמות מבקשותיהן לסיים את השיחות או מאמירותיהן שהן קטינות. אם ישוחרר המשיב קיים חשש ממשי שימשיך לבצע עבירות שכן ניתן לבצע אותן מבלי לצאת מהבית.

לצור יוחסו תשע עבירות של הטרדה מינית של קטינות.

התיק נחקר על ידי מרחב נגב במשטרת ישראל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה